неделя, април 01, 2007

Ретро полъх

Напоследък ставам старомодна. Съвсем престанах да гледам телевизия, слушам повече радио и опитвам да намеря някакви свободни минути, поне 20, да почета някоя книга. Последното не ми се получава напоследък.

Разбирате защо не ме вълнуват, ама никак, реалити фалшове като Big Brother. Респективно разбирайте, че и много малко неща ме дразнят в последно време. Защото телевизията ужасно добре успява да ти опъне нервите. Било то показвайки потресаващо прости/ фалшиви/ изкривени образи (изберете правилното за вашия случай).

Признавам си, че вече и новини не гледам. Предпочитам да се осведомявам чрез интернет, когато имам време. Мисля, че за последно гледах, когато щеше да има "ураганни ветрове" и ни предупреждаваха да се изпокрием в мазетата и да не забравим да си вземем телевизорите, за да ни подават своевременно информация. Сещате се колко абсурдна се оказва цялата ситуация, защото дори нямаше реални изгледи да се случи подобно нещо.

Та аз казах край на психозите. А в телевизията са просто царе на създаването им. Не че в останалите медии това е по-малко възможно. Просто телевизията е твърде масова и от там произлизат някои особено негативни ефекти. А и от друга страна, аз отдавна не намирам в съдържанието на повечето канали това, което ме интересува. Да не говорим, че дори да има такова нещо, то най-вероятно ще е в асинхрон с личното ми време.

Преди време си говорихме за някакви "ретро" принцеси. Е, не съм се насочила точно нататък:) Имам предвид малко повече радио, малко повече музика от 90-те, а и по-старичка и доста повече контакти в реалния свят. На мен това ми звучи доста добре...

2 коментара:

Анонимен каза...

Привет! Меня зовут Надя, фамилия такая же как у тебя. Я из Украины. Мы не родственники случайно? -:))
С кожалению, не нашла твоего e-mail.

Stanislava каза...

Привет! Това е интересно, но аз поне не съм чивала за свои родственици в Украйна. Дори не съм била там...
dermanska@gmail.com