неделя, март 25, 2007

Манипулатори

Почти всички музикални видео клипове взеха да се превръщат в реклами. Не че същото не важи и за филмите и други визуални произведения, но видео клиповете са особено благодатна почва. Свръхтиражирани са, популярни и с подходящо времетраене.

Ще кажете какво пък ме интересува мен този факт. Не знам за вас, но в моя случай понякога тяхното влияние благоприятства решението да си купя това или онова. Когато бях решила да си сменям телефона,голяма роля в избора ми изигра Нели Фуртадо с клипа на Promiscuous, a по-късно и някои други, представящи отблизо същия продукт. Сега много сериозно се замислям дали да не си закупя един player Samsung YP-K5, който току-що видях в клипа на Wait a minute на Pussycat dolls.

Сигурно е много повърхностно това, което казвам, но пък поне си го признавам. Явно рекламите в този формат работят успешно. В крайна сметка това се оказва важният извод.

И накрая се потвърждава лекото ми безпокойство, че не остана почти нищо, което да не е реклама. Облъчват ни от всички посоки, а ние, не чак дотам практичните,крадем имидж с цената на..., ами понякога на сравнително висока цена.

2 коментара:

Анонимен каза...

Музикалните видеоклипове почнаха да стават еднообразни, лъскави и скучни. Креативността и идеите на създателите им като че ли се изчерпиха.

Stanislava каза...

Съгласна съм с теб. Но нали знаеш, колкото по-комерсиално, толкова по-унифицирано. Аз поне това съм забелязала. Преекспонират се работещи за момента "апели" до момента, в който станат банални и след това всичко започва отначало...