неделя, декември 03, 2006

Плуващият тигър

Тигрите са хубави животни. Величествени и егоцентрични. Мислила съм си колко ще е хубаво да си имам един. Ще си го водя на каишка, даже може и да ме носи на гръб. С това определено ще отнема от величието му, но пък ще си станем много близки и ще го милвам по муцунката. Обещавам, че много ще го обичам и ще се грижа за него.

Не си мислете, че съм гадна. Все пак говорим за тигър, не за мъж. Както ни е известно, мъжете оцеляват по нашите ширини, но как ли преживяват тигрите?

Миличките те, затворени в затвори зад решетки, в аквариуми...В аквариуми! Че те да не би да могат да плуват?! Май се сетихте вече за какво ви говоря. Централното събитие тази седмица е аквариумният тигър. Не паркетният лъв, а аквариумният тигър в ЦУМ.

Защо им е на хората да се вълнуват чак толкова от един тигър? Взех да си мисля, че е последният оцелял на нашата планета. Животинчето го хранят добре, на топло е, има хора около него, не му е скучно. Да сте го чули да се оплаква? Взе да се носи слух, че написал жалба, защото се били отнесли нехуманно с него. Но после заспал и не дочакал отговор. Горкия, няма и да дочака...Още повече, че бил и леко надрусан, не за друго, а за да не надига глас.

Аз пък си мисля дали пък и нас не се опитват да ни понадрусат с тая "новина"? Ей така, да погравитираме около нея, да се повълнуваме, да идем да му се изплезим на стъклото. После като го забравим, ще почнем да купуваме подаръци и да си посипваме главите със звезден прах. А като се усетим и ни хване абстиненцията, ще си я посипем с пепел.

Да не забравя! Искам тигър за Коледа! Миау!

2 коментара:

Анонимен каза...

ДАЛИ ПЪК ТИГРИТЕ ...
http://bukvite.com/poem.php?docid=57565

Дали пък тигрите наистина не остаряват?
(замислям се съгледал побелялата си козина)
Бях див и джунглен. Станал съм полярен,
а и животът напо’лвина съм оглозгал.

Той не успя да ме догони по следите ми.
Причаках го във нощното тъмнеене
и там прегризах жилите живителни
и гледах в тъмното кръвта му как се лее.

Но даже след това не те намерих
(във джунглата с бетонено покритие)
Аз, тигърът, не спрях да те копнея,
а ти не спря да ми се вричаш във отричане.

Дали пък тигрите наистина не остаряват?
(когато влюбват се отново невъзможно)
За другите не знам, но аз съм неопитомяем.
Сменил съм козината, но пък зъбите са ножове.

Stanislava каза...

Благодаря! Накара този ден да се усмихне най-сетне:)