събота, октомври 28, 2006

Sofia by night

Нейде "На края на Вселената", пиейки коктейл "пангалактически гъргъробластер" в приятна компания, ми попада мини-списание, препоръчващо да си над 18. Подобни рестрикции винаги провокират интерес. Ама май повече, когато си под заветните 18 годинки.

Sofia by night е много по-интересна от Sofia by day. Първо, по-красива е. Второ, по-спокойна е. Трето, бардаците са отворени. За жалост не съм посещавала нито един от тях. Затова не мога да споделя лични впечатления. Но съм чувала, че там се случват приятни неща. Ако случайно посетя поне някой стриптийз клуб, задължително ще ви разкажа.

Макар и задочно, разбрах, че там имало доста мимичета, които не са на много повече от въпросните 18 години. Този факт ме кара да се замисля, че вероятно доста преди това са се запознали с материята, изискваща да си над тази възраст. В малкото, но доста информативно списанийце "звездата" на броя беше на крехките 19 и имаше амбиции да се установи да живее с приятеля си в Белгия. Похвали се, че направила околоевропейско пътешествие. Казва, че било с цел екскурзия. Сигурно е така. Уточнение: тя е стриптийзъорка. Но ние не бива да сме предубедени.

По тези клубове имало и доста студентки. Ама това го разбрах "на ухо". Даже имало и някаква от ФЖМК. Не я познавам, не ме питайте коя е. Но предполагам, че добре владее комуникацията...

Аз няма да се учудя вече да почнат да раздават брошурки за бардаци по спирките. Както го правят за дискотеки и езикови курсове. Там ще пише "уроци по френски при мадам Жизел". Леле, каквото и да кажа вече звучи перверзно. Млъквам.
Това си го мисля, защото Sofia by night беше пълен с телефони, предлагащи "ескорт" и удобни хотели за целта.
Дали пък това не е някаква прелюдия към легализация на проституцията?

Няма коментари: