петък, октомври 13, 2006

Малко ексхибиционизъм не е излишен?

Зала. Лекция. Вътре доста хора. Хората- привидно съсредоточени. Уж напред гледат. Някои-да, ама други-не. Какво гледате, бе, хора? Някои ми посочва с пръст тооолкова интересния обект, грабнал вниманието му. Белъото на колежката. Хаха! Дантелени гащички. Умалителната форма не съм много сигурна дали е уместна в случая. За размера на “гащичките” става дума.

Съвсем обичайна гледка. Обикновено не се замисляме за нещата, които е привично да виждаме, но и това, което е обичайно, може да се коментира. Мисля да кажа някои неща за белъото. Имало е времена, в които са щели да те линчуват, ако случайно се покаже някоя дантелка от белъото ти. Всъщност, тогава и дантелите не са били много на почит. Но това е било в съзвучие с “морала на обществото”. Сега социумът е в доста голяма степен деморализиран, някои повече, други по-малко, но сме си порочни като цяло, какво да се прави. Аз поне не виждам нищо неестествено в това.

Откакто излязоха на мода ниските талии, дамските гащички станаха обществено достояние. За радост на едни и възмущение на други. Зависи от ситуацията. Аз обаче не смятам, че това е проява на добър вкус. Не че се възмущавам прекалено от това, но все пак...
Действително, понякога е почти невъзможно да се избегне, но някои дори не правят опит и да го направят. Ама, защо не си обуете прашките върху панталона? Така ще бъдете сигурни, че всички ще ги видят.

Гащите на показ са нещо много симптоматично. В повечето случаи показването им изглежда привидно неволно-срамежливо, но не е така. Не се заблуждавайте! Момичетата, които си показват “крайчетата” на белъото го правят съвсем съзнателно. Дори да не е започнала така, въпросната “демонстрация” се превръща в явно намерение. Причината: липса на достатъчно внимание. И наличие на известна доза ексхибиционизъм в някои случаи. В ексхибиционизма няма нищо лошо, но незнайно защо аз поне го предпочитам в душевен аспект. Това може и да е една от причините да ми четете блога? Е, може и във физически аспект, ама защо толкова публично да бъде? Айде сега...

Може да се окажа малко консервативна. Нещо, което ми се ще да избягвам, но понякога към морала ме дърпа, да му се не види. Но това е, защото преди всичко гледам да се придържам към “правилото за златната среда”. Но понякога е много трудно. Та, както казах, белъото на показ не е проява на добър вкус. Може да съм си купила сутиен за 100 лева, но не смятам за нужно да го покажа на целия свят. Ако исках това, най-вероятно шях да се “облека” само с него. Тогава поне щяха да ме сметнат за ексцентричка, а не за отчаяна съблазнителка. Определено първото е за предпочитане. Така че, момичета, спестете ни някои гледки. Особено, ако не са достойни за очите на естет. Естетиката може да не е приоритет в нашия свят, но съзнанието за красивото все пак ръководи съществуването ни или поне социалните ни контакти.

Няма коментари: