неделя, септември 17, 2006

Знам колко струваш!

Рискът вече е непознато нещо. Не е нужно да се чудиш какво те очаква утре. Ще си вземеш ли изпита, ще ти дадат ли заплата, ще те сгази ли кола...Всички тези терзания вече са излишни. Живейте си спокойно! Оракулът знае всичко. И ще ви го каже.

Това е поредната глупост, с която се сблъсквам почти всеки ден щом си пусна телевизора. Отвсякъде ме атакуват “врачки”, които искат да ми предсказват бъдещето. Ама аз не искам! Ама как така? Офертата е толкова изгодна? Само срещу 2.40 лв. с ДДС те вкарваме в дълбините на неизвестното. Не е за изпускане!

Всяка музикална телевизия ще ви предложи неустоимата оферта, за която говоря. И то в безброй варианти. Ще ти гледат на телефонен номер, на име или на там каквото им провокира свръхестествените способности. Само се чудя дали има толкова загубени хора, че да се хващат на това. Всъщност вече не се чудя, защото разбрах, че такива почти не се срещат. Как ли? Просто се загледах в смс-ите, които вървят на екрана. Едни от най-честите запитвания са “Ще бъде ли дипломната ми работа високо оценена?”, “Ще си намеря ли работа в Пловдив?”, “Днес ще дават ли заплати?”, “М знае ли за комшийката?”, а всяко момиче/ момче, според авторите, нарича гаджето си “бебето”. Почти никакво разнообразие не е настъпило през последните 2-3 месеца. Да не споменавам, че хората още се питат дали Люси ще дойде с тях на море.

Смс-врачките изглежда взеха да се усещат и измислиха други формати на услугата. Напоследък срещам т.нар. “звездата в мен”. Пращаш си името и ти казват на коя звезда приличаш. Ама какво ме интересува дали приличам на Азис! Всъщност следващия път като ги попитам сигурно ще ми кажат, че приличам и на Памела Андерсън.

Ама последното, което видях направо ме разби! Името ти казвало колко струваш!!! Изписват ти цената в евро. Повечето са в хиляди и милиони. Да не се депресираш, че си евтин. Имам странното усещане, че щом се казвам Станислава трябва да съм доста скъпа...Не че се продавам. Аз съм безценна.

2 коментара:

Георги Грънчаров каза...

Оооооооо, това е най-отвратителното нещо на света! И аз от много време му се дразня и пуфтя тука, ама не ми хрумна да си го напиша в блога. Отвратително! Според мен никой не им пише смс-и ами просто си измислят, за да подтикнат и други...Не е възможно нормален човек да пусне смс на тия! Или...може би са станали прекалено много ненормалните в България...

Stanislava каза...

И аз почвам да се съмнявам за броя на нормалните...