събота, юли 08, 2006

Постоянен въпрос

Защо хората са такива егоисти?

Защо винаги трябва да искаш, за да получиш нещо?

Защо на никой не му пука?

Защо всички си мислят, че всичко ти е ясно?

Защо трябва да се крием един от друг?

Май въпросите отдавна са повече от един...

Защо другите си мислят, че това, което знаят те, го знаеш и ти, по дяволите???

Не може, просто не може, да не ти се е случвало единствен ти да пропускаш нещо, единствен ти да не си там, където са другите, във времето, когато те са там... Ако не ти се е случвало, си голям щастливец! Поздравления!

Ако пък ти се е случвало, вероятно знаеш как стоят нещата...Понякога се чудя "Господи, как е възможно всички да знаят, само аз да не знам???" Може да съм разсеяна, може пък изобщо да не ми дреме какво правят другите, което, by the way, е по-вероятното. Ама все пак не може ли някой да си отвори устата, ей така, толкова е лесно, да каже нещо, което знае, че те засяга, и то при положение, че няма да пукне, да речем, ако ти го каже.А?

Ето как стоят нещата. За да не звучи отнесено. Дребно нещо- казват ти, че изпитът ти е от 12.00, а той е от 10.00. Дори да се е променило, е как всички разбраха, а само ти и още 1-2 човека не сте? Това днес. Преди години: имаш изпит по немски (приравнителен), знаеш датата, но се променя. Никой не ти казва. Оправяй се. Голяма гадост. На никой не му пука. Спасявай се сам.

Отказвам да разбера и да възприема подобен манталитет. Грозно е. Гадно е.
Всеобща максима днес: "Оправяй се сам. Никой не ти е длъжен." Съгласна. Но само ако това засяга личните ми въжделения. Да, информацията е скъп ресурс. Но не, няма да обеднеете драстично, ако споделите с колегите си в колко часа е изпитът.

Никой не е длъжен да носи отговорност за мен, дори не бих позволила подобно нещо. Става дума за нормални човешки взаимоотношения. Примерите бяха само за да се разберат изводите. Example doesn't matter. At all.

1 коментар:

Unknown каза...

Мдаааа добро четиво за въпросите любимият ми които ме мъчи от доста време и не съм намерил смислен отговор остава защо трябва да изключа оперицанната система на уиндоуса със бутон старт ?