неделя, януари 28, 2007

Просташка уравниловка... или струва ли си да ти пука?

Какво си мисли едно момиче в неделя вечер пред компютъра, с чаша вино в ръка, слушайки Бари Уайт?.......За мащабите на простотията, разбира се!

Случайно попаднах на следното и много ми допадна. Тези неща съм си ги мислила много пъти, но се оказа, че някой друг се е сетил преди мен да ги напише. Браво!

Скрит зад някакъв “никнейм”, простакът се чувства абсолютно свободен дръзко и непрестанно да ръси най-цветисти простотии.

Да! Всички в интернет пространството са всесилни. Там те са това, което не могат да бъдат извън него. Нереализираните им скрити страсти се разразяват с велика мощ, за да пометат всеки наивен опит за себеизразяване.

Ама защо са винаги толкова компетентни по всички въпроси? Може би това ще се запита някой. Прост отговор за прости хора: не са толкова компетентни. На теб, който се предполага, че не си простак, просто не ти се дава възможност да ги "засечеш", когато му е времето. Те вече са си изговорили "компетентните" приказки и на теб ти остава само да се "пулиш".

Като надушат, че някой не е като тях, простаците рипват наежени срещу него и тръгват да го съсипват

Е, хора, много съжалявам, не може всички да са прости като вас! Простотията натрапчиво иска да унифицира. Просташка уравниловка! Чудя се как не е засегнала още цялото население на тази страна. Макар че, амбициозно се опитва да го направи.

Трябвало да се пише така, както у нас се пее… чалга: хем просташки, хем… прочувствено.

Добре казано! Мисля си да си направя един "чалга блог". Хем ще въведа нов жанр, хем ще си направя експеримент. Интересно ми е да видя дали "простаците" ще го лансират по света.

Аз, ако бях "пич" (сигурно така щяха да го кажат простаците), щях да си сложа нещо горе, леко в дясно, да, там! Браво, видя го! (sorry, removed)

Е, пич ли съм?!

2 коментара:

Александър Кръстев каза...

Хей, Стан, това за пича си е моя реплика, да знаеш... ;-р

Stanislava каза...

Sorry, al-x4o, неоснователно съм те сложила в графата на простаците;)