събота, октомври 21, 2006

Странички, които ми харесват

Може би си мислите, че т.нар. "женски" списания са в по-голямата си част мнооого тъпи. И може и така да се окаже, ако в тях няма нищо друго освен гримчета и финтифлюшки. По едно време направо им бях била шута, но по-късно установих, че четенето на списания ме разтоварва страшно много и се върнах към тях. Има едно списание, което до известна степен не отговаря на представата ми за четиво, написано за "кухи лейки". "Ева" се казва и през зимните месеци, когато екипът му не почива, е доста дебело, така да се каже.

Не изневерявайки на себе си и на хубавото списание, си го купувам почти всеки месец. Не си спомням точно, но май беше в началото на пролетта, забелязах, че в него се е появила нова рубрика. Още не я бях прочела и вече, явно предубедена, реших, че това е поредната рубрика, където читателките изливат мъката си от несподелени любови и разбити бракове. Изобщо, бях решила, че това е поредната боза и си казах: ужас! развалиха ми четивото.

Обаче не бях права. Оказа, че това е най-бруталната рубрика със съвети, която някога съм срещала! Много се зарадвах, че я води мъж. Мъжка гледна точка върху женските работи. И то каква. Първия път като прочетох "съветите" на Драго си помислих, че бих се разревала на секундата, ако някой ми отговори по такъв начин. Но явно на жените им харесва, защото въпросите им до ден днешен не секват.

И за да не бъда голословна, ще цитирам малко от последния брой.
Проблемът на читателката е, че иска да бъде малко по-перверзна. Явно мимичето не се чувства достатъчно разкрепостено и иска съвет.
Драго й отговаря следното: "Опасявам се, че твоята представа за "перверзно" малко се различава от моята. Под "перверзно" аз разбирам секс с хранителен продукт, размяна на ласки с машинен елемент или поставянето на телесни части с едно предназначение на по-нехарактерни места. За да не те обърквам- перверзно е да обладаеш половинка хляб "Добруджа", да се отдадеш на велосипедна помпа или да проникнеш в любимия с ухо."

Като се има предвид, че сега тонът му е доста по-мек, можете да си представите за какво става дума. Вижте на http://eva.bg/.

Няма коментари: